perjantaina, heinäkuuta 01, 2016

OLOHUONEEN SILMÄTERÄ

IMG_7911
Tässä sitä nyt istutaan täysin uudella sohvalla, joka on itse asiassa minulle se ensimmäinen sohva jonka olen hankkinut. Tässä minun yksiössäni oli jo muuttaessani oranssit nojatuolit valmiina, jotka kelpasi minulle erittäin hyvin odottamaan sitä, että saan rahat kasaan kuin myös löydän sen täydellisen sohvan jostakin. Se päivä sit koitti, kun olin tehnyt hurjasti koko kevään töitä ja ylimääräisiä vuoroja napannut kiivasta tahtia itselle, tili kiitti ja kuittas. Nyt oli se sopiva hetki tuhlata muutama satanen sohvaan jota olen haaveillut jo pitkän tovin. Minun makuuni oleva sohva löytyi Sotkasta parisen viikkoa sitten n. 300 eurolla, ei siis yhtään paha hinta ja sain sohvan ulko-ovelle kuljetettuna heti seuraavalle viikolle. Ennen sohvan saapumista olin vannonut poikaystävälle, että kokoan sohvan itse eikä hän saisi siinä auttaa kun vasta sitten kun minun hermoni ei kestä, hän sai makeat naurut ja totesi et se on ensimmäinen pahvilaatikon avaaminen kun mulla menee hermot. Joka pitää varmaankin paikkansa.. Hänen harmikseen mutta minun pieneksi iloksi sohva olikin valmiiksi koottu, ei tarvinut kun laittaa jalat ja tyynyt paikalleen niin sohva oli täysin valmis. Helppo homma ja hermotkin kesti, haha. Nyt on vaan pakko sit myöntää, että olen tyytyväinen sohvan omistaja ja tässä sohvalla on vaan niin ihana loikoilla, että voisin jäädä tähän koko päiväksi. Sohva kaipaa vaan enää muutaman koristetyynyn, uuden maton ja sohvapöydän kaverikseen niin alkaa tämäkin huusholli näyttämään kunnolliselta. Sisustus inspiraatio postausta on tässä luvassa, heti kun vaan kerkeen kiireen keskellä sellaisen väsäämään. Mutta onko teillä toiveita sisustukseen liittyviin postauksiin? Ja kertokaa mitä pidätte uudesta sohvastani!?

8 kommenttia:

  1. Voi miten ihana sohva! Mäkin haaveilen harmaasta kulmasohvasta, mutta tällä hetkellä majailen vaan niin pienissä neliöissä, ettei sinne oikeastaan moista ihastusta mahdu. :/ Mut ehkä vielä joku päivä, oon toiveikas :D Ois kivaa nähdä muutenkin, millaisessa kämpässä majailet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, kyllä sitä tietenkin voi haaveiden sohvan hankkia vaikka sitten isompaan kämpään. Koskaan ei kuitenkaan ole liian myöhäistä sellaista hankkia. Voisin kyllä tehdä jonkinlaista postausta tästä minun kämpäsä. :)

      Poista
  2. Siis ihan älyttömän ihanan näköinen sohva! Tee ihmeessä kotipostausta :)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kotipostausta on aivan varmasti tulossa aikanaan! :)

      Poista
  3. Muistan kun itse muutin omilleni ja piti sohva hankkia, ja kolusin kaikki kaupat läpi eikä mistään mieleistä :D Lopulta Stemmassa oli hyvä tarjous teettää sohva omien toiveiden mukaan ja niin vihdoin sain sellaisen kun olin haaveillut <3 Ja nyt se on kyllä niin tarkkaan vaalittu ja hoidettu että pysyy hyvänä pitkään :) Tosi hyvällä hinnalla löysit kyllä upean sohvan itsellesi! :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että löysit sen oman mieluisen sohvan niin. Parastahan se on teettää, saa mieluisen sohvan ja kaikilla ei sitten ole niin samanlaista sohvaa kotona :)

      Poista
  4. Todella ihanan näköinen sohva! Sisustukseen liittyviä postauksia on aina kiva lukea! :) Jäin lukijaksi sun blogiin ja odotan innolla seuraavia postauksia!

    http://noorajanikaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa mukaan. :) Lisää sisustuspostauksia on aivan varmasti tulossa!

      Poista